25 września 2013

24

Trzy tomy Psychoterapii pod redakcją Lidii Grzesiuk. Zaklinanie rzeczywistości. Zanim poszłam na studia, kupiłam pierwsze książki psychologiczne i podziałało. Mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie i niedługo dostanę się do szkoły terapii.

Książki dostałam od przyjaciół, dwoje z nich udostępniło mi też swoje mieszkanie, żebym mogła zrobić imprezę z okazji 24 urodzin.

Natomiast od Niej dostałam niespodziankę. Dziennik Helgi autorstwa Weissovej – świadectwo życia dziecka w obozie koncentracyjnym. Czeskiego dziecka. Ona wie, że bardzo lubię Czechów. Do tego miękki, czerwony szalik i łabędzie piórko.

Przed zdmuchnięciem świeczek zdążyłam pomyśleć trzy życzenia. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że dwa z nich dotyczyły właśnie Jej.

Miłe, ale smutne urodziny. Pożegnalne. Lublin staje się coraz bardziej odległy. Zaraz zniknie mi z oczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz